Veel gestelde vragen – FAQ

Vind hier je antwoord op je vraag. In deze FAQ (Frequently Asked Questions) kan je de antwoorden vinden op veel gestelde vragen. Heb je een vraag over een product, je bestelling, aflevering of iets heel anders? Kijk of jouw vraag er tussen zit. Zo heb je gelijk antwoord op je vraag. Zit jouw vraag er niet tussen? Geen probleem! Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn nieuwe fiets rijklaar thuisbezorgd krijgen?

Dat kan! Voor €27.50.- wordt je nieuwe fiets rijklaar gemaakt. Het enige wat je thuis nog moet doen is de trappers er op zetten en het stuur recht zetten. Houd rekening met een iets langere levertijd als je voor deze optie kiest.

Kan ik de fiets zelf afmonteren?

Als je ervoor kiest om je fiets niet rijklaar thuis te laten bezorgen, moet je de fiets thuis zelf voor een deel afmonteren. Je nieuwe fiets wordt in dit geval 85%-98% afgemonteerd thuis afgeleverd. Bij een fiets die voor 98% is afgemonteerd moet je alleen de pedalen er opzetten, het stuur recht zetten en de boutjes en moertjes even nagelopen. Bij een fiets die voor 85% is afgemonteerd moet je de lossen onderdelen zelf afmonteren. Dit betekent dat je het voorwiel, het stuur, het zadel, de pedalen en het spatbord zelf moet monteren. In de praktijk lukt dit afmonteren met huis-tuin-en-keuken-gereedschap.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe fiets thuis heb?

Je nieuwe fiets wordt binnen 3 dagen thuisbezorgd.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen na je aankoop? Dit kan soms gebeuren. Controleer even je spambox. Als de bevestigingsmail ook niet in je spambox zit, stuur van even een berichtje via de contact pagina.